The DNA from God...

Satt i vardagsrummet med Tove i morse då följande konversation utspelade sig i Harrys rum:

J: Om du har bajsat i blöjan måste vi ta bort den Harry.
H: Jag tycker inte om bajs. Äckligt, Uuäh!
J: Inte jag heller, jätteäckligt, uuäh!
H: Bajs!
J: Uuusch! nu har pappa bajs på händerna! Jag satte handen på din rumpa och nu har jag bajs på fingrarna! Uuäh!
H: Äckligt! Uuäch!


Dessa gener har jag alltså hjälpt till att föra vidare. Inte bara en gång, utan TVÅ gånger...Det är säkert spöstraff för såna uppenbara brott mot mänskligheten någonstans i världen.

För övrigt är inte den yngre oskyldig heller. Hon ligger och släpper brakfisar i sömnen utan att ens röra en min. Precis som vissa andra i hushållet. Det råder tydligen någon komplott kring att gasmörda modern i familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0