Bajsbyxan Meskanen

Ja, tråkigare bebis får man nog leta efter. Jag är fullkomligt övertygad om att Mayhem INTE sov så här mycket när han var liten. Tove bara sover, sover, sover och sover lite mer. Och däremellan är det fyrverkeri i blöjan, därav hennes fars nya smeknamn på henne.

Tvåbarnschocken har därav inte infunnit sig ännu, men den kommer väl sen när finnen börjar jobba igen och Harry inser att det inte finns någon hemma som kan ge honom 100% hela tiden. För än så länge har ingen vidare svartsjuka infunnit sig. Men å andra sidan har han väl varit för sjuk för att orka vara svartis. Han har haft feber tillochfrån i en vecka nu och jag börjar bli less. Jag vill ha tillbaka en gnällfri, glad och pigg Mayhem nu. En febrig sådan är inte att leka med...



Sova lite...




...och sova lite till...



Brorsans gamla sitter duger än




På tal om brorsan. Så här roar han sig om dagarna...


...medans bajsbyxan sover liiiite till...



För att bevisa att hon inte lider av narkolepsi så får nu iaf en
bild där hon är...halvvaken...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad söt hon är :) och vilka goskinder!!!!

Hennes tremänning i min mage är också en liten tjej, det kommer väl skilja drygt ett halvår mellan dem, precis som mellan Harry och Noah :)

2011-04-02 @ 11:30:29
URL: http://familjenwigsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0