Ibland blir det inte som man tänkt sig.

Första jobbnatten i natt. Vid trettio års ålder har jag fått mitt första fasta jobb. Det är inte ett jobb jag egentligen vill ha, har ingenting med min utbildning att göra, men ett jobb är ett jobb. Vi sitter alltid och kritiserar människor som vägrar jobba bara för att de vägrar jobba med vissa grejer, det finns alltid jobb om man bara är villig. Så nu ska jag jobba, men både jag och min chef är helt på det klara med att om jag skulle få lärarjobb så säger jag upp mig på en gång.

Lägenheten ser fortfarande ut som ett bombnedslag sen fredagens IKEA-tripp och jag får inte den förbannade borren att funka så inte får jag upp grejerna på väggarna heller. Skitbajsirriterandefaaaaan!

Nu ska tjockisen ha lunch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0