Klanen på utflykt

Vi är ju kända för att göra saker lite...eljest, så vår vana trogen sket vi i att inmundiga frukost vid köksbordet och hade istället picninc i...Wait for it...C-hallen i Coop Arena! Det är få förunnat att få käka kaviarmackor och yoghurt samtidigt som man får titta på hockeypojkar!


"Mycket kaviar mamma!"




"Kan du försöka se normal ut Harry?"





"Så här mamma?"





Seriöst, vad är det i Svennes kaviar egentligen?
Fiskrom eller heroin?




Meskanen sr. täcker upp ganska bra med sin jätteröv...




Ärligt talat börjar jag bli lite oroad nu...




Hela hejaklacken samlad. En som uppenbarligen
är besatt av något, jag vet inte vad och en
som är sjukt ointresserad...




Efter dagis tog vi en lov förbi täti, som efter ett visst mått av paparazzi-beteende bekräftade att Mayhem helt enkelt inte fastnar på bild. Eller så är det så att hans sanna jag faktiskt fastnar på bild...Det senare känns oroande nog mer sannolikt.

Och förresten...




Tjocksmockesötnosen


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, ja.. någon fotomodell kanske det inte blir av pojken, men vem är väl gladare för det än ni. ;)



Jag gav Vincent kaviar på ägget för ett tag sedan. Han såg ut som att han vill dö. Helt ärligt. Hela hans insida ville vändas ut och in. "Mmmmm, jättegott mamma, tack mamma det var jättegott, jättegott". Säkert! Frågade om han vill ha mer, men det ville han inte. ;)



Och tack för att jag fick sitta här i mitt studentrum och skratta högt så här på morgonkvisten och känna mig som en riktig idiot inför alla andra som bor här, mer sånt till folket. :D

2011-04-07 @ 08:00:22
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad söta :)

2011-04-07 @ 08:45:28
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nu har jag ju inte sett lilla Tove live, men jag måste säga av de bilder jag sett här så tycker jag att hon är väldigt lik Eva! Men det kanske bara är jag :)

2011-04-09 @ 11:35:39
URL: http://familjenwigsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0