Ut ur dimman...

...Ja, min hjärna befann sig i något slags havregrynsgrötsliknande tillstånd hela förra veckan. Det blev lite för mycket input vilket i sin tur ledde till att outputen (outputEN? Vad är det för nåt ord?) inte riktigt höll den kvalitet den brukar. Det börjar så smått bli lite ordning hemma dock, så det yttre kaoset börjar avta. Det inre är det dock inte mycket bättre med än. 4 veckor kvar innan eleverna försvinner, sen ytterligare två veckors plåga innan man får vara ledig på riktigt. Men inte för länge, kan naturligtvis inte hålla mig från att jobba under sommaren också. Jag vet hur det blir om jag inte håller mig sysselsatt. Då kommer GodCilla fram och börjar leva rövare, klättra på väggarna och tugga på tapeterna. Likt förbannat kommer jag att svära varje kväll jag cyklar iväg, men jag VET hur det blir...

Nu åter till vardagen. Proven stirrar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0