Jag liiiiiider

SATANSJÄVLAPOLLENHELVETE! (Förlåt för alla svordomar farmor...)

"Det är så fiiiiiint när snön äntligen försvinner och det blir grönt ute!"

"Vad bra med regn, då börjar det ju växa!"

Funderar starkt på att kidnappa farsans motorsåg och kapa ner varenda träd på gården. Kanske tar hela Tuna när jag ändå håller på. Min läkare föreslog en flytt till Grönland. Jag tycker om snö, men hela den där "äta-rått-valkött-grejen" känns inte särskilt lockande.

Jag kan hursomhelst inte andas. Trots att jag nästan är trettio nu så har jag fortfarande inte fått det där vettet man ska ha och således ha en massa pengar kvar på kontot dagarna innan lön, så några mediciner har det inte blivit än.

Terminatorbebisen har dessutom smittat ner mig med sin förkylning. Den ungen är för övrigt som ett vandrande apotek nuförtiden. Det ska inhaleras, sugas snor, ätas mediciner och annat dagarna i ända. Vilket är superenkelt när man pratar om en ettåring med allvarliga ADHD-tendenser och ett sjukligt spring i benen.

Det är i alla fall synd om mig. Så det så.

Kommentarer
Postat av: farmor

tycker verkligen synd om dig! Men det går över. JAG förlåter dig !!! ÄLSKAR DIG.

2009-06-07 @ 12:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0