Tånaglar

Till alla karlar som läser det här och blir stötta; Jag tänker inte be om ursäkt i förväg. Jag älskar att generalisera så det är bara att gilla läget.

Har ni tänkt på det här med manliga fötter? Dom är sjukt fula...Jag menar, jag har aldrig träffat en människa av det manliga könet med snygga fötter. Finnens tånaglar ser ut som om de blivit överkörda av en ångvält och sedan lämnade åt sitt öde. Ibland sitter jag med tjockisen i famnen och studerar hans än så länge felfria fötter. Sen vänder jag på huvudet och ser den trafikolycka som min sämre hälft har nedanför anklarna. Det är uttorkade nagelband som i princip växer i samma takt som naglarna själv vilka i sin tur ser ut som om någon försökt klippa dom med en häcktrimmer (det kanske blir så när man biter på sina tånaglar...). Dom växer typ in i tårna och är skivade en sådär femtielva gånger. Jag vet att min älskade faders fötter ser likadana ut och jag kan med lätthet rabbla upp ett dussin män som lider av samma tåkatastrofer som dessa tidigare nämnda män. Om det nu finns nån stackars karl som läser det här, snälla förklara för mig...Vadfan gör ni med era fötter egentligen? Är det testosteronet eller bara det faktum att ni står aningen (århundradets underdrift) närmare våra primatsläktingar än kvinnorna?

Så jag tänker i mitt stilla sinne på minifinnens mjuka, än så länge oantastade fötter och undrar om även han den vägen ska vandra? Och när jag skriver "än så länge oantastade" så är det med ett sting i hjärtat. För visst är väl hans stortånaglar ganska breda? Och visst ser det ut som om han har såna där mininaglar där översidan av tån liksom har krypit upp ovanför toppen av nageln? Är detta genetiskt betingat, är merparten av världens män födda med denna förbannelse?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det var så sjuuuukt gott med musslor! Jag var bara lite nervös att jag skulle äta nån dålig och bli dålig i magen. Det enda negativa var att det blev så mycket disk! Tur jag har min privata,självgående diskmaskin. :D

2009-03-09 @ 08:33:22
URL: http://babykvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0