Inte nog mycket svensson?

Är det för att vi är bohemer som folk inte vill umgås med oss? Är vi inte nog fina i kanten för att få bli inbjudna till andra människor? kanske den smutsige musikern och den knasiga konstnären och deras bastarda avkomma lämnar kvar någon konstig stank när de går? beror det på att vi är alldeles för impulsiva och slappa som folk verkar tycka att vi är otäcka?

Eller handlar det till syvende och sist om att vi inte har lika mycket pengar och fina saker som alla andra, eftersom vi inte är materialistiska och skiter rätt mycket i om vi har den dyraste TV:n eller den flashigaste datorn?

Oftast skiter jag i vad alla andra tycker, men jag började just fundera varför det ibland känns som om det är the thing of the year att frysa ut familjen W-M?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, jag tycker det är roligt att läsa om er. Man ska inte vara som alla andra ju. Hehe. Själv är jag vääääldigt mycket svensson, men är nog i det facket jag trivs bäst! =)) Men int ska du ta åt dig av vad andra tycker och tänker. Var God-Cilla, det är gott nog! =))

2008-09-03 @ 21:29:56
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Inte är det nå fel på er inte! :) Pengar är inte allt. Vad vore livet utan kompisar!

2008-09-03 @ 22:04:53
URL: http://babykvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Marie

Nä jag säger ju att jag är rätt normal angående magstorlek. Jag tror jag upplevdes så stor för att min mage kom som en bomb väldigt tidigt i grav. Sen har den hållit sig rätt stabil. :)



Hmm. Lustigt angående ditt inlägg. Det är ju just för att ni inte är svenssons som ni är så roliga att umgås med. ;)

2008-09-04 @ 10:04:57
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Mika aheinen

Men vad fan det e bara att komma och fika när ni känner för det eller ha en bastukväll vad fan som helst!!! och vem fan har pengar vi får vända på varenda krona för att klara oss en månad oftast räcker pengarna max 2veckor.

2008-09-04 @ 11:34:35
Postat av: Julia

ge zandra smisk från mig när du träffar henne, för hon har ju inte uppdaterat bloggen sin :/

2008-09-04 @ 14:32:13
URL: http://holio.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, jag tror jag var medlem i nått år innan jag fick min första kampanj, men nu trillar dom in lite då och då. Ett tips är att kryssa i typ allt där man väljer intressen! ;) Ansiktskräm är ju so not me, men gratis är ju kul! =))

2008-09-04 @ 19:27:32
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag känner igen mig i det där. Jag börjar fundera på om man har blivit så in i helvete tråkig bara för att man har barn??! Har man det?? Näää, det tycker jag inte! Och du, hela grejen med dig och antagligen din andra hälft är att du/ni ska vara precis som du/ni är, det är därför jag tyckte det var så himla kul att träffa dig de ggr jag gjorde! Och skulle gärna träffas igen! Lite långt bara. Men jag har funderingar på att åka med familjen uppåt landet och då svänger vi in på fika bara så du vet. Och är ni i krokarna så är ni så välkomna så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0