Vem behöver studsmatta?

Ja, vem behöver egentligen en studsmatta när det finns utmärkta mammor, pappor och mostrar att hoppa runt på om dagarna. Jag har ju varit känd för att klaga på att träningen kommit i andra hand sen graviditeten och Mini-me's ankomst, men jag kommer att ha sjukt snygga biceps och axlar om ett tag om han fortsätter hoppa runt som en kanin med ADHD...



Just i ovanstående video är det moster Dampish som får agera studsmatta men vanligtvis så är det ju jag eller finnen. Fläskisen har även kommit på en ny teknik som ännu inte fångats på bild. Han viker sig nästan dubbelt, putar med rumpan och viftar/gnider den upp och ner när man håller i honom. Det hela ser ut som om han är en sån där småkåt hiphopbrud i en kass Snoop Dogg-video som försöker verka sexig men i själva verket ser ut som om hon just bajsat på sig. Att han lider av uppenbara personlighetsstörningar har ju iofs varit tydligt länge men hans feminina sidor blommar verkligen upp mer och mer. Så går det när man har en pappa som ser ut som en homosexuell, tysk hårfrisör...

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha dom är ju så charmiga när dom håller på så:P

2008-10-28 @ 11:57:30
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: ulla

Vi tittar på Harry varje dag , vilken underbae pojke ni har!!!!!!!!! Men både du och Janni är så vackra! Tycker inte det var länge sen du lå i min säng ,det var en underbar tid. Jag skulle gärna ha ett fotografi på honom. Jag längtar efter er alla ÄLSKAR ER SÅ MYCKET!!!!!Kramar till er alla tre.Farfar hälsar så mycket ! Kramar farmor.

2008-12-05 @ 18:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0