Stulet ämne

Bara för att jag ska kunna uppdatera...Courtesy of Dampdoris

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att Jani kom hem med nya fina tallrikar

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Kollade Simpsons och åt chips

Det sista du sa högt?
Kram
Det senaste någon sa till dig:

Jag hämtar tvätten
Vad ha du druckit idag?

Vatten, Loka
Vad var det senaste du åt?

Tacos
Vad var det senaste du köpte?

Matvaror
Vad är det för färg på din ytterdörr?

Trä
Vad är det för väder hos dig nu?

Vet inte, det är mörkt ute
Godaste glassmaken?
Apelsin

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Jovars
Sover du tungt?

Inte för tillfället
Drömmer du mardrömmar?

Typ
Trivs du med ditt jobb?

Räknas graviditet som ett jobb?
Favoritklädsel?

Nåt som inte är mammakläder
Favoritlåt just nu?

Champagne Supernova med Oasis
Vad ser du om du tittar till höger?

En vägg
Vad gör dig glad just nu? 
Socialt umgänge utanför lägenheten...
Vad ska du göra härnäst?

Kolla TV
Höger el vänsterhänt?

Höger
Humör just nu?

Neutral
Favoritgodis?

Det mesta
Kläder just nu?

Mammabyxor och linne
Sommarplaner?

Mammaledig
Hur många kuddar sover du med?

2 knöliga
Spelar du ngt instrument?

Pianovirtuos
Morgon eller nattmänniska?
God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt...
Vad är viktigast för dig?
Så länge man har hälsan...
Är du kittlig?

Absolut inte
Snarkar du?

Nej men jag låter tydligen konstigt ibland
Stjärntecken?

Kräfta
Äckligaste insekten?

Jag råkar tycka om insekter
Stökigt el välstädat?

Välstädat även om det är en omöjlighet
Längtar du mest efter just nu?
Att ha en platt mage och en bebis i barnvagnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0