Fit 2011

Som Gert Fylking skulle sagt: "Äntligen!"

Jag var som ett litet barn på julafton i torsdags då jag fick åka och träna för första gången på hur länge som helst! Har dessutom satt upp ett mål. Nästa vår ska jag springa vårruset eller statsmaran. Bara jag springer nåt lopp iaf, det var jävligt länge sen sist nu...

Torsdag:
Concentration curls
vanlig hantelcurl
skivstångscurl
shrugs
stående vadpress
sittande vadpress
plankan
crunches


Fredag:
Chestpress med hantlar
stående flyes
deltoids
plankan (jag hade blodsmak i munnen till slut...)
crunches
löpning från stan hem


Jag bangade riktig bänkpress, känner mig inte riktigt stabil än, så jag tar det nån dag när Dampen är med istället. Däremot kände jag mig riktigt nöjd med löpturen hem. Sprang på asfalt hela vägen och benhinnorna sa inte emot en enda gång, idag har jag bara lite träningsvärk framsida lår och i ljumskarna. Däremot sa mina höfter emot lite när jag körde stående vadpress i torsdags, och jag körde ändå bara 40 kg för att mjukstarta lite. Har bokat en tid med Stina på tisdag så att hon ska få hjälpa mig med att få till stabiliteten i bäckenet.

Nu ska jag gå upp minst åtta kilo. Bara muskler...

Kommentarer
Postat av: Malin

JAg känner också att aspberger är helt överkomligt! =)

2011-06-08 @ 22:07:15
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0