Timing...

Fan vad jag har blivit effektiv här på blogg.se. Två inlägg på en timme!

Hur som helst...Mayhem lyckades alltid tajma sina värsta hungerattacker samtidigt som jag skulle äta typ alltid när han var bebis vilket ledde till att jag var konstant hungrig eller att han var täckt med mat då jag ammade och åt samtidigt. Tove kör samma race precis när jag hällt upp en kopp java, vilket har resulterat i att jag den senaste månaden antingen har fått svepa kaffe eller dricka det pissljummet. Inget av alternativen är nämnvärt trevliga.

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Tack för ditt bloggtips, ska ta och spana in bloggen :)

2011-04-08 @ 12:48:26
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0