Catch 22

Det kanske är dumt att skriva flera inlägg samma kväll? Jag menar, om man bara besöker bloggen sporadiskt innebär ju det att man kanske missar det första inlägget och inte läser de tidigare? Som nyss, då jag bara skrev ett litet inlägg, men precis innan det skrev ett långt, roligare inlägg?

Men nu gör jag ju det igen. Skriver ett kort inlägg så att folk kanske bara läser det här och inte det tidigare. Iofs handlar ju inlägget om tidigare skrivna inlägg...Jag har druckit för mycket kaffe och raljerar när jag borde plocka undan istället. Sluta läsa det här inlägget och läs de tidigare inläggen istället.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hon önskar sig en miljon så hon kan betala av mamma och pappas huslån och köpa dem en ny bil. Och om hon inte får det så är hon nog rätt nöjd med en snörstump eller en vinkork.

2011-04-12 @ 21:29:51
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0