Städa, städa varje fredag (eller var det lördag?)

Detta är vad jag och Mayhem har roat oss med idag...

Detta är dock bara inledningen. När vi arbetade som värst stod det tio grytor

fulla med kokande vatten i frysen. Ångbastu tjoho!

 

Och detta blev resultatet...

 

Nu är vi redo för älgköttet när det behagar levereras. När jag ändå var i faggorna fick jag ett ryck och gjorde samma sak med kylen. Misstänkte att det växte någon form av främmande livsform i de extremt skitiga hörnen så jag röjde rejält. Mayhem blev dock less och gick och la sig i sängen framför Lazytown.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar att komma till hem som inte är så jäkla perfekta. Blev så glad när vi hälsade på grannarna för första gången och hela lägenheten var full i leksaker på golvet å överallt. Att sen modern klättrade över soffbordet för att komma till soffan gav extra plus. Kände direkt att här trivs jag bra! ;) Hahahah...

2010-12-02 @ 09:00:41
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0