Allvarligt talat...

..."The essay should be 800-1000 words."

För det första så skulle jag vilja ha en tidsmaskin, åka tillbaka några år och bitchslappa mig själv några gånger, kört ett brännjärn i röven och sagt åt mig själv att göra klart uppgifter så jag slipper restuppgifter flera år senare.

För det andra så är inte 800-1000 ord en essä. Möjligtvis en inledning till en essä, men det är tamigfan inte en hel essä.

För det tredje; om den nu ska vara så kort, VARFÖR blir jag inte klar med den. Jag vill skriva mer! Jag vill skriva om hur Mason använder Vietnamkriget som en allegori för Sam's mognad och uppväxt. Jag vill skriva mer om hur Agent Orange används som en symbol för allt som är skrämmande, oförståbart och avlägset...

Varför har jag inte några kompisar som innehar en niosvansad katt och Dominatrix-utrustning som kan stå bakom axeln på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0