Nehej du

Det funkade INTE att väcka honom en stund innan och söva om honom igen. Det enda som hände var att det försköts en timme, så jag vet inte om det verkligen är nattskräck.

Jag o mamsen bestämde oss för att skita i studiofotografering för Fläskisen. Istället ska vi köpa den snygga, kritstrecksrandiga kostymen på Lindex (om den finns kvar, peppar, peppar...) och så ska jag ta egna julbilder på honom. Måste bara fixa ny film till kameran. Önskar att jag hade två systemkameror så att jag kunde ha svartvit i den ena och färg i den andra. Sen skulle det vara schysst med ett mörkrum så att man kan framkalla själv, men det får jag nog se mig i stjärnorna om..Igår när vi var förbi Dampen så grävde hon fram en tomtemössa och tog lite roliga bilder. Jag ska försöka se till att det är lite mindre dregel på mina...










Annan bild som Dampen tagit



Blöööööööh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duuu kan inte du hjälpa mig me å göra min blogg lite fiiiiin? =D

2008-11-25 @ 18:40:09
Postat av: Linnea

Fina bilder på lille tomtenissen! :)

2008-11-25 @ 19:53:12
URL: http://babykvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Julia

Så tomten har börjat lira i nhl ;-)

2008-11-29 @ 20:04:18
URL: http://holio.blogg.se/
Postat av: ulla

Världens sötaste tomte, han är så underbartsöt pussa honom från farmor Ulla!!!!!!!

2008-12-17 @ 21:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0