Feelin' hot, hot, hot...

Idag blåser det och är svalt ute. Men jag klagar inte, efter att ha tillbringat senaste dagarna i en kokande kittel känns det rätt uppfriskande att kunna andas luft som inte är upphettad så pass att syret i princip hinner förångas innan det når lungorna...Eftersom Tuna förvandlas till en kokande kittel när temperaturen överstiger 20 grader begav vi oss ut till byn för att kunna svettas och vara äckliga utan att folk behöver se på eländet.

Mayhem fick sno morsars kepa eftersom vi lyckades glömma hans hemma...


Mormor och morsar skämmer bort honom nåt ohyggligt. Här är det nyaste tillskottet
i leksaksparken. (Nu kommer Dampen att få frispel för att jag lagt upp en bikinibild, men
det skiter jag i...)


Pooparella fick tillbringa dagen i skuggan under mormors
hemmagjorda spetsgardinsmyggnät.



Efter många om och men lyckades vi övertyga puckot att det är trevligare
inomhus när det är varmt...


...såååå varmt...


Ja, jag vet inte om det är ålderskrämpor, eller om hon bara är så korkad att hon glömmer dricka så till den milda grad att hon får muskelkramper, men återigen fick puckot ryckningar kring nacken och käken igår eftermiddag. Jag tror med ganska stor säkerhet att det har att göra med att hon är så förvirrad att hon glömmer bort att dricka, epilepsi känns lite väl långsökt. Men hon är ju ingen valp längre, herregud, åtta år i augusti. Och lika dum fortfarande...

Kommentarer
Postat av: Linnea Nilsson

Rubriken var ju så passande för veckan som varit! :)

2011-06-13 @ 09:21:35
URL: http://linneakvarnstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0