Living on the wild side

Blev lite wild and crazy idag och köpte überbillig hårfärg på Willys. Polsk, naturligtvis. Allt som går loss för priser som ligger typ mer än 50 % under marknadsvärdet måste naturligtvis komma från de gamla öststaterna. Slabbade just i eländet, får se om håret sitter kvar när det ska sköljas ur om en halvtimme eller så.

Man måste ju vara snygg när man ska ut och svira sina håriga, vilket är tanken i morgon kväll (och nej Therese, jag har ÄNNU inte bestämt vad jag ska ha på mig. Det blir ett senare bekymmer. Typ klockan fyra imorrn-bekymmer...)

De senaste dagarna har vi njutit av fint väder och tillbringat större delen av tiden utomhus. Jag har tillochmed lyckats bli brun. Både mor och syster är chockade. För er oinvigda så är jag smått immun mot solen, det händer liksom ingenting hur mycket jag än försöker. Jag kan vara ute en hel dag och när jag kommer in kan jag få för mig att jag har bränt mig, men morgonen därefter är jag lika porslinsvit som vanligt. Oh joy!



Två solbruttor som chillar i skuggan. Den ena liiiiiite fetare än den andra.
Gissa vem som är morsa till lillgrisen...


Posar som vanligt. Jag har närt
en linslus vid min barm (iaf i två månader. Sen tog jag tillbaka barmen).


Försökte få en tjusig bild på fröken E, men då hon reagerar likadant
på mig som Mayhem gjorde på Örjan under bebisåren gick det inte så bra...


Mayhem fotar Oliver i farten...

Misstänker lite smått att Pooparella ska få tänder snart. Jag var ruskigt tidig, likaså Mayhem, så det skulle inte förvåna mig. Hon har näven i handen konstant och sicklar som gudmor framför en skolkatalog.


Drool much?

För övrigt verkar det inte spela någon roll att våra barn inte är döpta. Messias verkar ha tagit över den yngre ändå. Framförallt när hon sover.


Allt som saknas är träkorset och törnekronan. (Cilla, din lilla hädare!)

Nej, nu börjar det snart bli dags att skölja ut den östeuropeiska häxbrygden ur håret. Wish me luck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0