Mumsfilibabba

Jag låter bilderna tala för sig själv...

Potatispuré med ersättning för första gången

 

Hugger efter skeden, precis som en viss annan Meskanen gjorde

 

So we're back at messy-face-hell again...

 

Men ärligt talat, hur gott är potatis egentligen? När Harry var liten var jag noga med att maten skulle smaka mycket (det går alldeles utmärkt att åstadkomma utan alltför mycket kryddor, om man bara har rätt råvaror och det är inte farligt för bebisarna), så imorrn ska jag blanda potatis och sötpotatis och så ska jag köpa hem massor med palsternacka, kålrot och rotselleri. Rotselleri och palsternacka var Mayhems bebisfavoriter. Det och lever. Lite mysko har han alltid varit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0