Idag har Mayhem haft en superdag...

...men det betyder som oftast att mamma och pappa INTE har haft det. Ja, eller just nu är det så iaf när jag kånkar runt på en jättemage och har sammandragningar stup i kvarten.

Den kloke fadern lovade i sin enfald en tur till Leos så det var ju bara att ta med ungen dit. Han var uppe i första rutschkanan innan jag ens hade fått av mig skorna och så fortsatte det i dryga två timmar. 200 km/h nonstop, upp i de högsta rutschkanorna och in i de trängsta tunnlarna. Eftersom jag är i ett sådant välsignat tillstånd så fick den ömme fadern klänga efter superapan istället, vilket jag är mycket glad över...

Och vanliga barn kan man ju tro blir trötta efter fullt ös medvetslös i två timmar men inte Mayhem...Han fortsatte i samma stil hela eftermiddagen och kvällen hemma. Jag förstår inte hur han gör! Ingen panik, allting på en gång. Det skulle vara trevligt att någon gång se honom koncentrera sig på EN sak, men det har hittills aldrig hänt så det lär ju dröja ett tag.

Hursomhelst däckade han klockan halv sju, vilket mor och far tyckte var alldeles lagom...

Kommentarer
Postat av: Marie

Tänk dig detta. Gånger två. Moahahahahaha. Nu var jag elak. ;)

2011-01-06 @ 07:58:53
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0