Bilduppdatering

Ja, jag vet att jag har varit sämst på att blogga senaste tiden, men inspirationen har trytit. Imorrn ska jag dessutom sitta hela dan och planera ett retorikmoment för en Eltrea. Ni hör ju hur det låter...Retorik...eltrea...Yeah right...Här kommer iaf lite bilder på monstret.


Käkar lite majskrok så där lagomt nonchalant


Okej, inte det lilla monstret, men ett stort dampmonster på bästa fest/krabb(?)humör


Äta/kasta på hunden. Äta/kasta på hunden...svårt beslut


Mammas lilla smurf


Ja, vad kan man säga...Han gillar huvudbonader. Precis som pappa...


Pulka. Funkar även på korkmatta


Feberrosig dregelterminator


Me Harry. Me smutsdisk


Gräver lite i mormor och morfars lådor


Mini-läski och stora-läski (om ni råkar prata finska så fattar ni)


Kolla tårna. "Och kniiiiiiiip"


Ja, det här med mössorna ja...


Fingerpaint art in the works


Så här roligt är det när man faktiskt FÅR smutsa ner sig


När man använder magen som pensel blir resultatet impressionistiskt. Monet, släng dig i väggen.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, fina bilder på Harry. Gillar bilden på din syster också. :)

2009-01-18 @ 12:17:39
Postat av: farmorO

O vad söt Harry är i sina mössor.Zandra var också söt! jag kollar på Harry varje dag.

2009-01-20 @ 19:41:00
Postat av: farmorO

O vad söt Harry är i sina mössor.Zandra var också söt! jag kollar på Harry varje dag.

2009-01-20 @ 19:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0