Usch

Både jag och Finnen mådde illa större delen av natten, men nu har det börjat bli bättre. Han jobbar, monstret sover och jag kollar film.

http://www.gabrielmovie.com/

Jag vet inte varför jag inte bara kan sluta titta på den. Egentligen är den inte särskilt bra, med undantag för en del läckra fightingscener och lallande med kontaktlinser (snygg effekt...). Den är ju kass, fast ändå jävligt bra. Jag är nog schizofren. I princip allt är ju snott från nån annan film, men det är en läcker idé till en film, ska tydligen bli en trilogi. Det är som Wheel of Time- serien. Den är en total ripoff på Sagan om Ringen men jag kan ändå inte sluta läsa böckerna. Det komiska i det hela är att huvudrollsinnehavaren har nästan precis samma ansiktsdrag som Finnen hade när vi träffades (ja, han har faktiskt varit så smal), innan jag gödde upp honom på husmanskost och ananaspaj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0