Hata LTU!

Ska det vara så jävla svårt att få ordning på ett pytteuniversitet som Luleå Tekniska Universitet? Har ju hållt på och fipplat i två veckor nu för att kunna avbryta mitt studieuppehåll tidigare och kunna läsa klart sista terminen på distans. Så i torsdags trodde jag allt var fixat. Hade pratat med studievägledaren och studieadministratören och det skulle bara vara att gå på registreringen idag.

Var det någon där? Nej...
Var det någon på hela pedagogiska instutitionen som visste nåt? Nej...

Har nu kommit fram till att både studievägledaren och administratören måste vara lobotomerade...Jag satt snällt och väntade utanför D201 på att bli registrerad och få kursintro, men dörren förblev stängd...Ingen lärare där inte. Och ingen på instutitionen visste nåt om distansutbildningen...Jag är iaf registrerad. På kursen för examensarbetet! Vad hade dom tänkt att jag skulle göra fram tills dess då? Ska jag bara skita i dom första 15 poängen och få en lärarexamen ändå? Och inte går det att få tag i nån lärare heller, jag blir vansinnig!

Bajs-LTU. Skulle aldrig ha bytt från Umeå. Inte för att dom hade mycket koll där heller, men jag trodde verkligen inte att det kunde bli värre.

Det har hänt en massa saker sen jag skrev sist men jag kan inte koncentrera mig på det förrän jag får ordning på det här så jag får skriva om det någon annan gång...

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ger Jonah gröt strax efter klockan 18, och efter det får han ersättning så mycket som han orkar (oftast blir det väl runt 100 ml).. Och sen klockan 19 ligger han i sängen och han somnar strax efter 19 :)

2008-09-03 @ 19:29:38
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0