Same old, same old...

Ja, man är borta från jobbet i åtta månader men allt är i alla fall som vanligt när man kommer tillbaka. Totalt kaos, inget nytt där. Lite nya administrativa grejer men ingenting jag inte fixar. Var inte alls lika trött som jag trodde jag skulle vara, nyttigt att sitta och prata strunt med Lena hela natten i bilen. Omöjligt att bli trött då...=)

Naturligtvis sov det lilla monstret i princip som en liten stock bara för att jag var borta hela natten. Daddy's got magic fingers apparently. Somnade runt halv nio, vaknade kring ett, fick i sig 50 ml välling innan han somnade om igen och sov sen till typ kvart över sju. Varför händer sånt aldrig mig?

Sov inte så länge idag, sen fick vi finfrämmande i form av Linnea och Tim. De vuxna klämde lite butterkaka och pratade strunt medan de små vildarna fick lite middag/gröt. Sen var det fullt ös på golvet, nån slags variant av kryp/has-fotboll på hallgolvet, lite vänskaplig brottning och ett försök till lite närhet från Tims sida som tyvärr blev abrupt avbrutet av Mini-Me. Harry gjorde dock några närmanden mot Tims rumpa och Tim slickade honom i örat så de homoerotiska tendenserna pojkarna emellan har tydligen inte svalnat helt...(Till finnens stora förskräckelse). Förr i tiden var det ju bara ligga sked och hålla handen som gällde, nu har det tydligen flyttat upp till helt andra nivåer. Ah, they grow up so fast...


Everyone who's nearly bald raise your hand!


Vild diskussion. Vad som sades stannar nog mellan Harry och Tim

Det finns tydligen fler än Harry som är sjukligt fascinerade av gitarrer. Tim är uppenbarligen en av dem. Hans blick fylldes av obeskrivlig beundran då finnen plockade fram gitarren och började plinka lite. Harry försökte tappert återfå hans uppmärksamhet med hjälp av diverse vrål och grymtningar men Tim har en ny idol...och det är inte han.


Trots ett alltifrån svärmorsdrömslikt utseende verkar han tilltala små barn (och förståndshandikappade...)

Nå, efter en liten tupplur och en abnorm mängd kaffe känner jag mig nu pigg och hågad nog att skriva lite exjobb. Först ska jag bara prata klart med fisken på msn och för evigt fördöma henne till helvetet.

Kommentarer
Postat av: Dampen

Vaddå jag skriver inte alls anonyma kommentarer ditt popcorn!

2008-11-27 @ 23:39:24
URL: http://dampisch.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha. Du är så härlig när du skriver. Du borde lätt skriva en bok. När du får tid. :) Jag hör av mig i veckan om nån dag när ni har tid att få besök :)

2008-11-28 @ 08:07:09
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja, Harry och Tim tog ju upp bekantskapen rätt fort igen. Inget snack, bara pang på rödbetan!

Tack för fikat igen.. :)

Hör av dig när du behöver låna kameran.

2008-11-28 @ 10:47:03
URL: http://babykvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0