Lite mer...

Det här är enbart Saras fel. Om ni har några invändingar får ni vända er till henne.


SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Nehej du.
2. Är du lycklig?: Jodå.
3. Är du uttråkad?: Nästan konstant.
4. Är du ledsen?: Nepp.
5. Är du italienare?: No, no, io svedese ditt nöt.
6. Är du cool?: Känner inte du mig?
7. Är du från Irland?: No lass.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Ja.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Jag visste att jag skulle gifta mig med finnen första gången jag såg honom.
2. Har du någon gång blivit sårad?: That's life.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Har vi inte alla?
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Joooo.
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Jag har alltid krävt att dom ska identifiera sig.
7. Är du kär?: Det är man väl bara när man är fjortis?
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Det är väl det som är planen.

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: Hade en väldigt aktiv lunar en gång i tiden.
2. Hår eller ögon?: Hår.
3. Katter eller hundar?: Katter.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Mina hoooomies.
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Trocadero?
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Hemmakväll.
8. Pengar eller lycka?: Lycka.
9. Dag eller natt?: Dag.
10. Msn eller mobil?: Mobil.

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Jag växte upp mitt i skogen, det var inte lönt att försöka smita.
2. Brutit nåt?: Nej.
3. Gjort nåt du ångrar?: Man ångrar bara sånt man inte gjort.
4. Hoppat Bungee Jump?: Världens högsta faktiskt, på NZ.
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja.
6. Ätit en hel tårta?: Pinsamt nog, ja.
7. Gjort bort dig offentligt?: Räknas somna raklång på ett bord på kåren?
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Inte dom senaste.
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Nej. Bygones.
10. Velat försvinna?: Förut ibland.

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: Mamma! Jani har slut cigg och vi har inga pengar.
2. Telefonsamtalet du fick: Mamma.
3. Personen du var med: Dampen och Tysken.
4. Roligaste grejen som hänt: Det har hänt så mycket.
5. Personen du smsade: Linnea.
7. Du skrev till på myspace: Ser jag ut som en mainstreamamerikan?
8. Du kommenterade: Tyskens klänning/tröja.
9. Du tillbringade natten med: Finnen.
10. Du kramade: Harry.

Kommentarer
Postat av: Doris

Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!!!

2008-11-24 @ 23:17:24
URL: http://dampisch.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha

2008-11-25 @ 09:21:08
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0