Bajsmaskin

Nu börjar allt bli lite som vanligt här hemma igen. Jag har vant mig vid att vara en mjölkmaskin och vid att ha en unge som skiter ner allt och alla minst en gång om dagen. Han kämpar alltid hur länge som helst när han ska klämma ut det, men när det väl kommer så kommer det med råge. I förrgår hade han bajs upp till öronen när vi skulle byta på honom. Jag blev bara less och duschade av klumpen trots att han redan fått bada en gång... På tal om det så är det mycket roligare att bada hemma än det var på BB. Eftersom han varit så torr så snålar vi inte med oljan heller. Jani skojade och sa att han ser ut som en inoljad chippendaledansare när han ligger där i baljan (en TJOCK dansare vill jag dock tillägga...)



Var på BVC för andra gången igår. Klumpen har gått upp ETT HALVT KILO på en vecka. Den där dubbelhakan bara växer och växer hela tiden. Jag vet inte vad som hände med den lilla behändiga bebisen som jag fick med mig hem från BB. Nu sitter jag med en blond jättebebis som har magknip för jämnan och ger mig träningsvärk i armarna...


Avslutar inlägget med en bild av den fulaste bebis man kan hitta i stan. Vi överväger att använda bilden som julkort i år. Eller så sätter vi bara upp den på dörren för att skrämma bort eventuella inbrottstjuvar...

image12

Notera håret som sticker ut ovanför öronen. Jag skulle iaf bli rädd om jag träffade på den här ungen :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra dag. :)

2008-05-23 @ 13:15:09
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: Anonym

ger du bröstmjölk eller ger du ersättning ?
om du ger ersättning sak du ge han NAN
och inte SEMPERS; hade sempers men min belv bar hård i magen, och det blir han inte av NANen, så

2008-05-23 @ 15:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0