Roliga saker som aldrig händer mig

Kom just att tänka på att alla andra alltid råkar ut för roliga saker som ger dem anekdoter livet ut, medans sånt aldrig händer mig. Några bra är väl när Doris och Tysken låste in sig på skolan eller när Doris attackerades av duschdraperiet och blev halblind. Den händelse som dock dök upp i mitt stilla sinne denna morgon var när jag en tidig morgon skulle ringa hem till Henrik och han inte svarade trots att jag ringde mååååånga signaler. När han sedan ringde upp några minuter senare visade det sig att han hade legat i sängen, klivit upp när telefonen ringde, insett att båda hans ben hade somnat varpå han rasade ner på golvet och fick släpa sig ut i köket till telefonen och därför inte hann svara.

Eftersom jag inte har några sådana här anekdoter berättar jag om andras istället. Antagaligen brott mot upphovsrättslagen och totalt ointressant men nåt måste jag väl fanimig skriva om.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Haha ja det finns ju otaliga anekdoter om mig och Tyskan, hade dock helt glömt bort den om Henke =)

2008-03-05 @ 12:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0