Kan du knyta dina skor..?

Så kul för dig då, för det är det knappt jag kan göra längre. Jag vet att det bara är tre veckor kvar nu men jag tycker vi har fått vänta nog länge. När barnet i fråga dessutom tror att min bröstkorg är ett fotbollsmål där han tar poäng varje gång han träffar så kanske ni förstår mig bättre...

Har dessutom drabbats av fruktansvärd städnoja och far runt och plockar överallt hela tiden. Igår hade jag dock vilodag eftersom det kändes som om någon klubbat mig i bakhuvudet när jag kom hem från Dampen. (Ja, jag vet att det oftast känns så när man har umgåtts med henne men det blir värre när man är höggravid...) Hon laddade för el giganto-party och jag svor över mina mammakläder. Ni kan tjata hur mycket ni vill om att gravida kvinnor är vackra, men man är inte vacker efter att ha snubblat fram i pösiga mammabyxor i x antal månader. Jag vill ha JEANS! snälla!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vill också kunna ha jeans igen! Snälla bebis kom ut snart! :)

2008-04-06 @ 13:48:47
URL: http://babykvarnstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0